Halv åtta hos mig!

Jag och mina Sya tjejer har kört igång med halv åtta hos mig! :) Alla ska alltså göra en trerätters middag! Så ikväll är jag först ut, och jag har grejat hela dagen! :) Här har ni min meny:

Förrätt:
Haloumitoast med fräsch sallad.

Varmrätt:
Fylld kycklingfilé med matigt bakverk samt bearnaisesås och basilikasås.

Efterrätt:
Linas chokladtårta med sommarbär.

Bilder på maten ska ni förstås få senare, ni kanske kan kolla på Instagram då detta kommer att uppdateras! :) ( @homeby_lina)

Vi har inte sagt att vi ska gå in för det sådär jättemycket utan bara egentligen ha en trevlig trerätters och mysig kväll, men jag har haft hela dagen att pyssla så det blev lite mer än jag tänkt... men här är i alla fall min dukning, jag kom såhär i efterhand fram till att det är mycket grönsaker och kryddor som tema genom hela middagen!

 
Trevlig lördag! :)

-Lina

Kommentarer
Postat av: Kampner

Vilken press jag får nu !! haha /jennifer

2013-05-11 @ 17:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0