Vitrinskåp

Jag har många gånger letat efter ett lagom stort och snyggt vitrinskåp till vardagsrummet, men utan några större resultat. jag har sökt överallt på nätet och många gånger kollat begagnat för att själv kunna fixa om det så att det blir som jag vill ha det!
Till slut efter att ha sökt på specifikt namn på IKEA så kom det perfekta skåpet upp! Konstigt nog så kommer det inte upp om man söker på vitrinskåp...

Så precis som jag är, ska de ske ska de ske nu, så tog jag bilen och grannen och for in till IKEA, köpte mitt skåp och drog hem igen. Och upp med alla delar och ihop så stod där världens finaste och perfektaste skåp! Lyckliga jag! Och sambo tyckte också att det blev super!

 
 
Mitt härliga skåp måste dock ha den perfekta platsen från början, för man MÅSTE fästa den i väggen... Öppnar vi båda dörrarna nu så vippar det framåt så på onsdag kommer snälla svärfar och ska borra i betongväggen så att vi kan få fast den!
Men nu så har jag nog bestämt mig, här ser ni vart skåpet ska stå! (!) :)
 
Men då fick såklart allting annat åka omkring i lägenheten.. så det var nästan som på jobbet då man är tvungen att skylta om!
 
 
 
Missa inte mer bilder på instagram @ mantorpstos
-Lina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0