Lite påskpynt iallafall!

 
Jag tycker att det är dags att "påska" till det lite hemma redan nu, annars hinner man inte känna av det då det bara är en långhelg!  Så jag tog min lilla kartong i förrådet som det så fint och ordningsamt står PÅSK på, och eftersom att jag inte riktigt kom ihåg vad jag hade så blev det som lilla julafton, massor med pärlhönsfjädrar! Och vita fjädrar förstås!
Även mina fina ägg i luffarslöjd fick komma upp, i dessa ska jag sen sätta i några Penséer i, som några nu finns färdiga på jobbet! HÄRLIGT! Våren är på väg hörrni! :)

Här är lite av mitt påskpynt!
 
 
 
Och kommer ni ihåg att jag satte lökar i krukor i höstas? De har fått stå nere i lökkällaren under tropikhuset på jobbet, i Trädgårdsföreningen. Nu är det dags! De har tagits upp, vattnats på ordentligt och så kommer det ta ca en vecka tills det är klara och uppe! Fina vita Påskliljor och två sorters Tulpaner!
 
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0