Happy Light

Jag som funderade på en vit Happy Light eller en svart slinga med glödlampor...
Det blev faktiskt bara en, gissa vilken? Jag älskar min HappyLight!! Köpte dem på Epok i Linköping som nyöppnat butiken, det kändes som en bra början fast att de hade en hel del kvar... :) Det kan säkert bli en bra butik!
Eftersom att jag bara hittat dem på nätet så var jag såklart tvungen att slå till!! Och så pratade de om att senare ha mer produkter så att man även kan bygga sin egna sling med olika färger på bollarna, inte för att det skulle hända här hemma men kul idé !
 
Och så mycket som har hänt med mina lökar jag tog hem förra veckan!! Alldeles lagom till påsk! Här hemma påskstädar vi, jag kanske ska fortsätta hjälpa min sambo nu... GLAD PÅSK ALLA FINA!
 
 
-Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0