Cupcakes!

 
I lördags var det födelsedagsfirande av Pia som fyller år idag! Grattis Pia! Och så fyller min fina mamma år i morgon så grattis till dig också Mammi <3
Så jag tog tillfället i akt att baka, som jag annars inte gör så ofta nu när jag försöker vara nyttig! Så med många moment och smaker så blev det tillslut två olika sorter: Chokladmuffins med Dumle och chocolatfrosting och hallonfyllda lakrits och hallon cupcakes med en fin liten blomma!

Här är resultaten
 
Min fina OBH som jag tar fram vid varje tillfälle jag får!
 
Cupcakes med karamellfärg för fin färg, urgröpta och fyllda med hallon. Toppade med en frosting som är smaksatt med salt-lakrits smak, dekorerade med svart strössel och en liten blomma.
 
Cupcake med mycket kakao, fylld med Dumle och toppad med chokladfrosting. Dekorerad med minimaränger.
 
Om ni är sugna på recept till något så är det bara att skriva en rad! :)
 
-Lina

Kommentarer
Postat av: Nadine

Ja, jag vill ha receptet på chokladcupcake, såg gott ut! :)

2013-03-18 @ 20:25:33
URL: http://vitafjadrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0