Fixarsugen!

Ett kort jobbpass kvar och sedan tar jag helg, en hel vecka! :)
I morgon bitti åker jag och min fina till huvudstaden för att mys och gå på stan, bo på hotell och äta hotellfrukost (det är nästan det jag ser fram emot allra mest!) .
Jag har stenkoll på vilka butiker som MÅSTE besökas, så jag som inte alls hittar i Stockholm har skrivit ut en liten karta och satt kryss där alla butiker ligger. Jag räckte över den till min fina Marcus som ska ta mig till dessa underbara butiker!
Och då kan jag ju nästa vecka hålla på och fixa o greja hemma! Våren ska in!!

Och så ska kommande veckan bestå av mycket pluggande, för nu ska nämligen sista delen av kursen in- examensarbetet! Så nu ska det göras ordentligt!! Roligt men också skönt att beta av det!

Snart dags att öppna på jobbet, avsluta en vecka av massor omskyltningar och uppackning av nya varor, UNDERBART!

-Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0