Lördag!

Ibland är det så skönt och roligt att bara vara hemma och greja själv och städa och göra fint! Jag tycker så mycket om mitt hem. Och hur viktigt är det inte egentligen? För det är ju jag som ska bo här! (och min fina mys sambo förstås!) <3

Idag har jag pysslat med en massa saker som jag länge tänkt att jag ska göra! :)
jag började med att fixa en kartong till hallen för att dölja propparna som sitter över hatthyllan.. här ser ni hur det blev, tyvärr är det dåliga bilder då det är en så mörk hall! :)
 
Och så gav jag mig på att göra batik hemma. Det var så länge sedan jag gjorde det, i mellanstadiet!
Så jag tog två vita örngott och färgade, det var inte alls svårt om man har allt material! :)


Jag är jättenöjd ska jag säga, och det var riktigt roligt! :)
 
-Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0