Systemkamera.


Nu har jag köpt min en ordentlig kamera, en systemkamera! Så nu ska det bli ordning på bilderna! Har min fina vän Amanda som ska komma och lära mig lite... så att jag kan använda den också! :) Men testade iallafall lite grann och tycker att det för mitt otränade öga är ganska bra?
   

Och så hade jag ett litet eget projekt också, jag ville nämnligen ha en kudde med Peace märket på, men det fanns ingenstans.. nästan bara med PEACE ordet på och det blir inte riktigt samma sak. SÅ då får man göra som man allti gör då man inte hittar det man vill ha, gör det själv! Så, sent i onsdags kväll så satt jag uppe och sydde min egna kudde!

 

Hur skön som helst! :)

-Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0