ÖTH MÄSSA

 
I går morse så tog jag jobb-bilen och brummade iväg till mina morgonpigga arbetskamrater som var tidigt på ÖTH (östgötaträdgårdshall).  Det var nämnligen MÄSSA! Man kan inte annat än älska alla slags mässor! Det är för alla som inte vet en mässa med en massa växter, mycket nyheter och annorlunda liv! Så efter att ha gått där i ett par timmar så var det dags att åka tillbaka till jobbet och börja planera inför allt som ska upp! (samtidigt som det kommer pallar med beställda varor- krukor, pyssel och inredning(: ) Så idag har vi bara packat upp och skyltat hela dagen, det är som min arbetskamrat sa helt underbart att få betalt för dagar som idag, då man bara går o fixar och gör fint! :)

Lite bilder ifrån mässan, bortse från att det bara är min lilla mobilkamera som fått medverka.

Skimmia, en liten favorit faktiskt.

Egentligen är allt uppstammat snyggt, men att det är Myrten gör det ännu bättre!


Ett hav av Orkidéer!

Massor mer växter!


Ful-snygg Orkidé!
-Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0