Myser!

Just nu känns det så viktigt att hinna med att bara vara hemma och vara och mysa. För mig är det att gå o greja o pyssla o ha mig. Idag satte vi mysfaktorn på MAX och sen ställde jag mig och gjorde chokladtryfflar, det blir inte mycket bakande lägre. Men jag ska ta med ett par till mina underbara arbetskamrater (som alltid gör min dag! <3 ) och så ska det bjudas på både fredag och lördag! 

EN TRYFFEL OM DAGEN ÄR VÄL BRA FÖR MAGEN??

 
Nu ska det in LJUS och KUDDAR/FILTAR som bara den! Då man inte hittar precis vad man är ute efter så får man ta vad man har, så - de här plåt "faten" är egentligen ljusmanchetter.. runda med hål i mitten för att sätta på en ljusstake! Men åh så bra de fungerar som små fat, pricken över i skulle nu vara om det kunde rinna lite stearin snyggt på sidorna.
Kommande veckor ska jag suga in alla bilder på kuddar och filtar och välja ut och samla på mig, sedan PROPPA soffan full av dessa härligheter! Jag är redo för hösten, som nu officiellt är här!

-Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0