Underbara söndag!

Trots en natt utan sambo hemma så har det varit en sån himlans bra dag! Vaknade supertidigt, 06.15 och satte igång med allt pyssel. Och det var lite extra mysigt då det var helt svart och tyst ute. Så jag satte igång och baka. Det luktar fortfarande gott i hela lägenheten!

Valnötsbröd
 
Lussebullar

Som ligger i en av mina nya och fina skålar ifrån LouiseInteriör.se . Älskar dom så att jag nog måste köpa fler.

Och så har jag, vad jag skulle vilja säga hav  (men vattendrag är det mer som)  av vita Hyacinter som snart står i blom och kommer dofta jul över hela lägenheten!
 Stjärna från jobbet, korg från Zetas.

Visst får man väl snart börja julpynta? Eller iallafall sätta upp stjärnor i fönsterna? Nästa helg är det ju 1:a Advent, men är det tidigt att sätta upp det nu kanske ?

-Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0