Greja o greja!

Som vanligt så ser det annorlunda ut hemma! Kan ju inte vara likadant hela tiden heller! :)


Nya och fina lampan, den liksom talade till mig! Såg en först när vi var på Zetas med jobbet (alldeles för dyr!). Såg den senare i Plaza tidningen (alldeles för dyr!), sedan i en butik i Linköping (alldeles för dyr!). Gick sen förbi butiken på lunchen en dag och då var det 25% på alla lampor (!) då bara var jag tyungen att ha den!! (fastän den fortfarande var ganska så ändå alldeles för dyr!) 
(MEN JAG HAR INTE ÅNGRAT MIG EN SEKUND EFTER DET!)


Sen är det så kul att det hänt så himlans mycket med Pellisarna, såhär var det för knappt två månader sedan... 

  
Såhär ser det ut idag! :)

Det känns bra nu, allt känns bra nu! Har en del på G och jaaa... det känns bra nu! :)

-Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0