Zeta trädgård/ Rum - och trädgårdsmässan

I torsdags så drog vi på jobbet iväg på en liten utflykt för inspiration och rolig/trevlig resa. Vi gick upp tidigt (!) och begav oss mot Stockholm, sedan hamnade vi på Zeta trädgård. Jag har aldrig varit där eller ens hört talas om den, men det var sååå fint. Det är något som jag kan rekomendera. Det är inte en trädgård alltså utan en butik med bommor/inredning och sedan deras stora plantskola. Nu var det precis innan de skulle dra igång uteavdelningen så det var i stort sett tomt på växter, vilket betyder att jag måste åka dit igen i sommar för att se allting ! 

Jag blev helt berusad av dess stil. För mig så var såklart butiken och inredningen det mest intressanta för mig. Under ett år så har min stil förändrats så mycket, men på senaste tiden så har jag kommit fram till att det är som en blandning av gammalt/nytt och industriellt. Och såklart hade den butiken allt det är. Det var helt otroligt! Jag blev kär på nytt! Var tvungen att ta en massa bilder såklart! 

       

Sedan bar det av vidare till Kistamässan - Rum och trädgård. En mässa för både privatpersoner som företag, och man kunde handla där direkt o ta med hem! Himlen var jag i! Så det blev alltså en del saker i bakluckan på bilen.. och riktigt fint hemma! 

  

Det var en mycket inspirerande dag, och jag känner hur det brinner i hjärtat för allt som har med det o göra, jag verkligen älskar mitt jobb!

-Lina  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0