Vårinspiration

Så efter att ha varit på mässa så var jag självklart tvungen att fixa lite hemma! Efter jobb idag så köpte jag hem en massa kvistar o tulpaner, och så väckte jag mina Pelargoner ! Det är faktiskt dags för det nu!


Mina finfina Appleblossom.

Så idag har det blivit en massa pyssel, städning och nu får jag lite egentid hemma som jag tänker spendera framför tv:n! Såhär fint fick det bli hemma hos mig idag!


Min fina zinkkorg från Zeta!


Lite små inköp från mässan!


Med lite tulpanlökar, dock vet ingen vilken färg som visar sig!


Lite avklippta Magnoliakvistar, det har alltid varit något visst med Magnolior- underbar! I brist på hög vas och i brist på att ha något i min lilla vas samling så fick det bli såhät, fullt med knoppar!


Jag har nog missat att skriva att jag nu sagt upp min (vår) lägenhet, för att jag o min lilla älsk ska flytta till en ny lägenhet, som är VÅRAN. Det är ju såklart vår lägenhet nu också, men det känns lite som mer min eftersom att jag bodde här först, så nu ska vi ha en lägenhet som är vårat hem :) Så den 1 juni så bär det av till huset bredvid, där ni! Haha, en lite större lägenhet - MED BALKONG. Det är det enda jag pratar om på dagarna, fråga bara mina stackars arbetskamrater som har hört tusen gånger att den ska renoveras och att jag ska ha jordgubbar o passionsblommor på balkongen... men det betyder massor! 

Så, nu är våren här tycker jag, och jag bara njuter ! 

-Lina   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0