Sänggavel

Har i helgen gjort klart mitt länge önskade projekt, byggt en sänggavel. Har inte hittat någon som jag tyckt om sådär jättemycket, så jag gjorde en själv! Dock så mätte vi lite fel o sådär så den är lite ojämn... ska fundera på om jag orkar lägga mer energi på de gamla plankorna på jobbet (som inte går att skruva loss med skruvdragare) eller om jag ska låta det vara... Känns som när man ändå gör något så kan man göra det ordentligt, som jag brukar tänka.



Känns iallafall rätt i rummet. Gjorde lite egna tavlor också till hyllan över, gillar däremot inte hyllan.. den ska INTE med till nya lyan. Dit vi förresten ska nu om en timma o mäta lite så att vi kan beställa den stooora soffan som jag vill ha, där får vi plats att mysa i tillsammans. Måste då sälja min vita soffa och schäslong, någon som är INTRESSERAD?

OCH så har jag hittat en himlans snygg korg igen, men vart ska jag ha den?? Får väl leta plats i nya lägenheten! Från Lagerhaus är den iallafall, En sån vill jag ha...


Men så ska man ju ha användning av dem också, o jag har redan en till tidningar o en till vantar... vad kan jag mer ha i en korg??

Nu måste jag nog börja fundera på ett nytt projekt, det är ju hur kul som helst!

Rödhårig har jag blivit också, :) 

-Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0