Semester 2012

Åh vad jag har gjort en massa saker de här veckorna, helt otroligt! Jag har sett och varit på så många ställen på så kort tid! Helt underbart!

Semestern började med en roadtripp nedåt i landet med Linnea, vi ville till Danmark - det var vad vi visste sen fick det åkas efter vad vi kände för!
        

Jag hade ganska så stora förhoppningar på Danmark som ska vara "inredningslandet". Men väl inne i Köpenhamn så hittade vi först ingen inredningsbutik, inte en enda! Senare på kvällen hittade vi en, som vi fick gå tillbaka till dagen efter eftersom att det var stängt. De kunde sedan i sin tur visa oss till en till. Så alltså två butiker i centrala Köpenhamn... undrar vart man ska åka om man vill ha mer sånt... MEN, butiken som vi var inne i var så himla frän. Det var så härligt och jag kunde ha gått där inne hur länge som helst!!

    

Den här butiken kunde jag som sagt gått i hur länge som helst! Efter Danmark så åkte vi till Lomma, det var en liten mysig stad med en mysig strand. Vi hade superväder där! Sedan åkte vi till Gränna och tältade, supermysigt!

Sedan ville jag bara spendera tid med min älskade Marcus efter att ha varit bort i fyra dagar! Vi Hade inget bestämt men drog först iväg en dag till stockholm! Han var så gulligt så jag fick gå i hur många inredningsbutiker jag ville! PUB huset var min absoluta favorit med nästan bara mina favvomärken, House Doctor och Madam Stoltz! Helt underbart!

   

Men en dag i Stockholm nöjde vi oss inte riktigt med så vi bokade ett supermysigt B&B i Hammenhög i Österlen. Jag hade aldrig varit där förrut så det var jättekul att se och det var så skönt att min sambo hade så bra lokalsinne att han hittade nästan överallt där nere! Det var hur mysigt som helst! Loppisar var femte minut, o gårdsbutiker överallt! Och landskapet var jättefint och det fanns så mycket att titta på!
   

Det har varit en underbar semester med en massa mys och handlande! Lite saker kommer upp senare, inhandlade saker! I morgon börjar jag jobba igen och jag har faktiskt saknat mitt jobb, det ska bli skönt att komma in i min vardag igen!

-Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0