Kök

Jag har fastnat lite för det här med levande varelser i köket och i helgen så stannade vi på en liten gård som sålde egenodlade grönsaker och frukt m.m. Jag köpte hem en knippe rödlök och rabarber, hur gott är det inte att kunna göra en rabarberkaka bara sådär! Men framför allt så är det snyggt hemma...






Yttligare en "Hyllis" från IKEA fick rädda vårt micro-problem, lägg märke till de snygga sladdarna nere i bildens högra hörn också... haha.

Jag har alltid tyckt att det är lättast att lära sig i praktiken, alltså att testa saker och förstå för att kunna lära mig och även lära andra. Så idag har jag gjort min egna lilla hörna på jobbet där jag ska tillverka ett eget olivträd och en Pelargon på stam!


-Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0