Husesyn!

Det som är så bra nu när vi har flyttat är att man får fixa som man vill ha det från början, vi tog inte med möbler och saker som vi inte ville ha nu utan köpte nytt om det behövdes. Så är det inte så mycket att fixa nu. Min lilla Industriella/retro stil kommer mer o mer in efter ett riktigt Shabby Chic hem! 

 
Hallen, min nya indusripall från MIO.


Vårt kök, fick allting nytt ( i hela lägenheten faktiskt!) .


Mina älsklingstavlor! Fick sitta i köket.


Har ju också självklart inhandlat lite småsaker, den här helt perfekta lådan hittade jag i en mysig butik i Motala! Den var lite sådär industriell samtidigt som det var lite för gullit för min stil. Men såklart hade de alla mina favoritmärken som Madame Stoltz, LB Lauring och bloomingville... Ville ha mycket är inne!


Min hemmagjorda lampa fick såklart följa med!


Guldet i vårt hem just nu, BALKONG!! Det är lycka ren lycka!


Min lilla hörna, det tillkom en ros från mormor o morfar, så söta så!


Vårt sovrum, lite mindre än det förra.

Vi trivs verkligen jättebra! Men såklart är man aldrig egentligen klar även om Sambo tycker det. Man kan göra så mycket även fast det är en hyresrätt! Det är ju detaljerna som gör det!

I morgon så drar och jag Linnea iväg på lite bilsemester! Vi tänkte åka o bara stanna där vi känner för. Men vi ska till Danmark iallafall, Inredningslandet. Alla snygga och häftiga saker är danska design, så vi hoppas på att hitta lite i köpenhamn!

-Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0