skyltning

Det är när man får göra om något som det känns bäst, när någonting blir så mycket bättre än det var innan - det är då jag blir nöjd. Just förändringar är roligt och det känns så bra att få uttrycka sig lite kreativt. Det går verkligen i perioder, men det är kanske för att jag gör det på jobbet hela dagarna (vilket förstås är underbart!). Men nu har jag kastat ur mig alla tankar för pojkvän, son såg bara lite rädd ut... ;)

Denna vecka får jag min älskade lampa, hoppas jag :)  Har lämnat in den hos smeden i TF som har hjälpt mig att tillverka o skapa min alldeles egna lampfot. Det kommer att bli så snyggt! Den ska få stå ni vårt vardagsrum, så då måste nog lite annat bytas ut o flyttas runt.. kul!

Häromdagen skyltade jag om lite på jobbet!

Det är lite svårt att få en helhetsbild av det när man bara ser det på bild! Men det är lite gamla pallbockar med färgstänk och gamla lastpallar! Blev bra tycker jag!

Satt o tittade lite på nätet förut o hittade ett kommande projekt, någon gång i ett kommande stort sovrum!

Iallafall sängramen!

Och så har jag länge kollat in ett skåp på jobbet som är så snyggt! Även mannen tyckte om det! Så i morgon ska jag lyckas tömma en stor garderob o bevisa att den inte behövs... (den gör kanske det egentligen) :) .

-Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0