Hall-göraom-dags!

Det har varit så skönt att vara ledig idag, för jag har hunnit med en massa saker! Men dagens höjdpunkt var att få hämta lillebror och gå o mysa med honom på stan :) Min lilla 10-åriga lillebror :) <3

Och så har jag gjort mig av med min garderob! (Så långt bort som två dörrar bort till min lilla granne! Mycket smidigt!) Så nu är det tomt... men i morgon så... kommer det en loten uppdatering! :)


INNAN

JUST NU

I MORGON - ja det går ju inte att se nu :)

Idag har jag också hjälpt Lollo snuttan att sy upp hennes gardiner, de va bara 80 cm för långa... !
Måste också tillägga att mina bilder är så himlans proffsigt tagna.. lika o så ... Får nog be min kära Amanda om lite hjälp tror jag, så att de iallafall ser lite vettiga ut eller i samma ton kanske :) !

-Lina  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0