Fix fix fix

Fick order att göra om min sänggavel, dock blev det inte så bra då jag mätte fel på 6 cm på två av alla plankor.. så de var lite kortare förstås! 
 


Så nu är det ditsatt två nya plankor (eller så ska jag erkänna att de har ett par år på nacken då de varit på plantskolan på jobbet!) , så färgen får torka så kan jag slänga upp den i morgon igen! Den står lutan mellan väggen o sängen bara, står ganska så bra så - man får ju inte gör för mycket hål i väggarna när man bor i lägenhet o speciellt inte när vi snart ska flytta!

Har haft en otroligt bra dag idag, vaknade ganska tidigt - tvättade, diskade, städat , hunnit med en joggingtur innan snö/regnet kom och så har jag hunnit påskpynta lite! Har också kastat lite saker- som jag aldrig använt eller kommer få någon användning av. Duktig jag är! Ska plocka lite, laga mat o sen är det dags för ett pass på gymmet, efter kan jag nog kanske ha lite energi kvar till att rensa garederoben!

-Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0