Julen varar än'te påska!

Julen varar till påsk säger dom... men inte min. Jag hinner så klart inte med allt om jag ska ha kvar samma saker så långe! Efter en riktigt bra och mysig jul så pustar jag ut med en hel lång ledig vecka!

Och vet ni vad, jag har hittat en lägenhet! Dock inte så många meter bort men ännu närmare stationen! Tredje våningen i ett stort och myisgt tegelhus! Stora härliga fönster är det också ! Jag är kär! (i min älsklings pojkvän också såklart :)! )

Så ni planeras det för fullt, det ska bli helt vita väggar, det finns en rappad rund vägg som är vit i vardagsrummet, till de så blir det vita tapeter och en ev vägg med lite struktur i, samma i köket. Sovrummet blir vimålat. köksluckorna blir antingen vita eller grå, sen är det knoppar på dem så det ska införskaffas snygga nya! Mellan kök och vardagsrum finns en "trä spalje" som också ska få en blank vit färg.

Så, den 1 mars börjar projektet och jag längtar mer än någonsin, det här är verkligen vad jag ska göra!



finfina glas som jag fick av mamma i julklapp!



Litet mysigt kakfat till mina kommande fikastunder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0