Inspiration!

Det är egentligen rätt så mysigt att sitta hemma med en massa tända ljus, ha lite mysmusik och skissa lite. På gång är iallafall lite dukningar, har en hel idéer men behöver samtidigt lite inspiration att blanda dem med, hoppas på ett sniggit resultat!

Så, nu är det då en liten tvåa som väntar på mig 500m bort. MIN är den snart :) Helt underbart med något eget, kommer väl bli lite för tyst ibland men det får man ta! Just nu bor jag i ett avlastningasrum tror jag, är fullt med saker överallt som är till nya lyan, men det kommer bli så bra! Jag har så mycket idéer i huvudet som bara skriker efter att få komma ut! Så väl hemmastadd sen kan jag sätta igång. Och mycket hjälp kommer jag få med slipning och målning, inte minst från min underbara pojkvän :) <3 Jag får nyckeln 1 mars, en tisdag så då kommer kvällarna spenderas där!

Idag klarade jag också teoriprovet på trafikverket, i morgon gäller uppkörningen! Hoppas på det bästa, ska bara försöka ta det lugnt och tänka rätt :) Känns rätt så skönt att kunna kasta mina körkortsböcker i soppåsen! Hihi.. Har varit ute på en promenad med Nea o Lollo också, skönt att komma ut lite! Óch snart kommer Marcus, han är efterlängtad! Det var ju en hel evighet sen jag såg honom sist, hela 5 timmar... ;)  *HOST*

Jag letar även efter ett gammalt litet vitt trädgårdsbord, ett sånt där som man kan fålla ihop ni vet... vad kan de vara 120 x 80 cm? Håller ögonen öppna! Har nämnligen fått ett gammalt vitt fönster av mina älskade Nea! 
Ska också försöka fixa en oval ring av silverliknande metall... ska tillverka min egna ljuskrona sen till köket, med levande ljus! Mysimyyys!

Lite inspiration nu då!

-Lina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0